onsdag 27 mars 2013

house hunting... hjälp!!!

de senaste 3 dagarna har jag inte gjort något annat än rusat runt med en agent och tittat på tusenvis av lägenheter i sjutton olika områden. Nu går det helt i surr i huvudet och detta är helt galet svårt. Har sjuk ångest och vet inte alls vad jag vill men jag tror att jag kanske har kommit ner till två olika alternativ. Tänkte dock be er om hjälp och höra vilken utsikt ni tycker verkar bäst. Här följer några av de bästa alternativen och som ni ser är utsikten väldigt varierande och så även själva lägenheterna. Så hjälp mig!!! Behöver verkligen all input jag kan få.





3 kommentarer:

  1. Men så svårt!! Alla utsikter var ju fina nästan. Själv skulle jag dock ha valt den första, men det är nog för att jag älskar broar! =) Det beror ju på vad du är ute efter för känsla när du tittar ut. Har du behov av att känna lugn så ska du nog välja ettan eller fyran, men är det puls du vill ha så skulle jag nog gå på tvåan eller femman. Hur känner du? Vad vill du känna när du tittar ut genom fönstret på morgonen?

    SvaraRadera
  2. Vatten hade jag valt.
    Eller kanske skog. :)

    SvaraRadera
  3. Den första, utan tvekan!

    SvaraRadera